Veelgestelde Vragen
Algemeen
De winter staat voor de deur en het zijn voor iedereen nog steeds rare tijden. Heel veel activiteiten, konden de afgelopen maanden niet doorgaan vanwege de vele regels die het covid-19 virus met zich mee bracht.
Winter Carrousel zorgt echter deze winter voor een gevarieerd programma met leuke evenementen. In de Rodahal mogen we als vanouds weer evenementen organiseren, echter met 75% van de normale capaciteit.
In het laatste weekend van oktober en de maanden november en december zullen we een gevarieerd programma bieden aan entertainment voor jong en oud. Geniet van jou favoriete artiesten, samen met al je vrienden, onder het genot van een hapje en een drankje in een ouderwetse setting.
Wacht niet te lang met het kopen van jouw toegangsticket, want voordat je het weet zijn ze uitverkocht.
Toegang tot een van onze evenementen is helaas alleen mogelijk met een vaccinatie bewijs, een herstelbewijs of een negatieve test uitslag via www.testenvoortoegang.nl. U dient een van deze opties te kunnen aantonen middels uw corona check app.
Kinderen tot 13 jaar hoeven voor toegang geen coronatoegangsbewijs te tonen.
Winter Carrousel vindt plaats in de Rodahal, Kerkade.
Europaplein 1
6461 AJ, Kerkrade
Als er foto’s gemaakt worden dan komen deze onze social media en website.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via het contact formulier hieronder of mail naar info@wintercarrousel.nl.
Indien een show, door bijvoorbeeld de maatregelen omtrent COVID-19, niet door kan gaan ontvang je binnen 30 dagen het aankoopbedrag van de tickets terug.
Praktisch
Voor de shows van de Winter Carrousel gelden geen minimumleeftijden.
De Rodahal is rolstoeltoegankelijk. Wanneer je met een rolstoel komt laat het ons dan vooraf even weten via info@wintercarrousel.nl, dan houden wij hier rekening mee.
De artiesten treden op verschillende tijden op. Kijk in onze agenda bij jouw favoriete artiest voor de juiste show tijd.
Iedere show van de Winter Carrousel verschilt per tijd. De duur van de show zal dan ook in de agenda bij je favoriete artiest terug te vinden zijn.
Nee, Winter carrousel werkt uitsluitend met staanplaatsen, tenzij nadrukkelijk vermeld staat bij het evenement dat het om zitplaatsen gaat.
Tijdens Winter Carrousel zal er een garderobe aanwezig zijn en zullen hierbij de RIVM maatregelen gelden.
Het meenemen van uw huisdier naar de Winter Carrousel is niet toegestaan.
Toegang tot een van onze evenementen is helaas alleen mogelijk met een vaccinatie bewijs, een herstelbewijs of een negatieve test uitslag via www.testenvoortoegang.nl. U dient een van deze opties te kunnen aantonen middels uw corona check app.
Kinderen tot 13 jaar hoeven voor toegang geen coronatoegangsbewijs te tonen.
Bij de entree van de Rodahal zullen twee controles plaatsvinden. De eerste controle betreft het scannen van uw corona check app. Dit om te kunnen controleren of u aan de RIVM voorwaarden voldoet.
De tweede controle betreft de controle van uw toegangsticket. Deze kunt u uitgeprint meenemen maar kan ook op uw telefoon worden gescand.
Om ervoor te zorgen dat regels worden nageleefd is er bij elke show professionele beveiliging aanwezig. Deze kunnen mensen aanspreken en handhaven op het niet houden aan de regels.
Tijdens de Winter Carrousel is het niet toegestaan om professionele foto-, film, en opnameapparatuur mee te nemen. Een funcamara (kleine digitale camera’s zonder verwisselbare- of telelens) is wel toegestaan net zoals u mobiele telefoon.
Selfie-sticks worden niet toegelaten bij de shows en uw beelden gebruiken voor commerciële doeleinden is niet toegestaan.
Het is niet toegestaan om eigen drank en etenswaren mee te nemen naar Winter Carrousel.
De aanwezige beveiliging kan hier op controleren.
Tickets
Dit kunt u doen door op het evenementenoverzicht naar de betreffende event pagina te gaan, klik rechts of onderaan de event pagina om direct tickets te bestellen.
De ticketkosten voor de Winter Carrousel verschillen per show en kun je terug vinden op de programma pagina van je gewenste artiest.
Onze betaalmogelijkheden zijn iDeal, Bankcontact, Giropay, Sofort banking & overboeking.
Tickets worden direct na het plaatsen van de bestelling verzonden per mail. Mocht u na 1 uur niets hebben ontvangen, kijk dan eerst in de spam folder.
Mocht u niets kunnen vinden, neem dan contact met ons op
Neem dan een kijkje voor de zekerheid in de spam folder om zeker te zijn dat de mail daar niet terecht is gekomen. Als je daarna je ticket nog niet gevonden hebt kun je altijd contact met ons opnemen via het contact formulier of via info@wintercarrousel.nl.
Mocht het niet lukken om een bestelling te plaatsen, dan kunt u via onze contactpagina contact opnemen of direct een mail sturen naar info@wintercarrousel.nl.
Neem een kijkje in de spam folder om zeker te zijn dat de mail daar niet terecht is gekomen, neem dan een kijkje op onze contact pagina voor contactgegevens.
Het is mogelijk om extra tickets te bestellen zolang deze beschikbaar zijn in de ticketshop.
Het is helaas niet mogelijk om tickets te annuleren.
Ja, u kunt uw ticket ook op uw telefoon laten scannen.